Ä°ÅŸ hukuku.jpg

Hukuk büromuz; özel hukukun iÅŸçi-iÅŸveren uyuÅŸmazlıklarını konu edinen bu alanında danışmanlık- vekillik ve arabuluculuk hizmeti vermekte, bu hizmet hem iÅŸveren hem de iÅŸçi düzeyinde gerçekleÅŸebilmektedir. Verilecek olan avukatlık hizmetinin iÅŸveren düzeyindeki örnekleri:

• - “Åžirketlerin Ä°ÅŸ Hukukundan Kaynaklı Riskleriyle Ä°lgili Analiz Yapma,

• - Ä°ÅŸçi Özlük Dosyalarının Denetimi, Düzenlenmesi Konusunda Danışmanlık,

• - Ücret Bordroları, Ödeme Dekontlarındaki Hukuki Konuların Denetimi,

• - Hizmet Akdi Devri Yahut Ä°ÅŸyeri Devrinde Sürecin Yürütülmesi,

• - Ä°ÅŸ SaÄŸlığı Ve GüvenliÄŸi Konularında Alınan Danışmanlık Hizmetinin Dökümantasyonel Ve Hukuki Yeterlilik Denetimi,

• - Arabuluculuk Sürecinde Ä°ÅŸveren Temsili,

• - Haksız Rekabet Ve Gizlilik SözleÅŸmeleri,

• - Ä°ÅŸçi Hizmet Akitlerinin Yerindelik Denetimi

• - Ä°ÅŸ tarafından açılan tazminat ve sair alacak davalarında iÅŸveren vekilliÄŸi “ olarak sıralanabilir.

Ä°ÅŸ aktinden kaynaklı uyuÅŸmazlıklarla ilgili danışmanlık ya da avukatlık hizmeti almak isteyen iÅŸçilere verebileceÄŸimiz hizmetin baÅŸlıkları ise:

• - “Ä°ÅŸ Aktinin Ä°ÅŸçi Tarafından Haklı Nedenle Feshi Ve Kıdem Tazminatı Ve Sair Alacakların Tahsili,

• - Ä°ÅŸ Aktinin Ä°ÅŸveren Tarafından Haksız Nedenle Feshi Ve Kıdem Tazminatı Ve Sair Alacakların Tahsili,

• - Sigortasız Çalıştırılmış Ä°ÅŸçilerce Açılacak Hizmet Tespiti Davaları,

• - Ä°ÅŸ Kazası Veya Meslek Hastalığından Kaynaklı Tazminat Davaları,

• - Sürekli Ä°ÅŸ Göremezlik Veya Geçici Ä°ÅŸ Göremezlikten Kaynaklı Tazminat Alacakları,

• - Ä°ÅŸ Akti Geçersiz Feshedilen Ä°ÅŸçilerin Açacakları Ä°ÅŸe Ä°ade Davaları,

• - Kıdem Tazminatı, Ä°hbar Tazminatı, Tahsil Edilemeyen MaaÅŸ, Fazla Mesai, Hafta Tatili Ve Ulusal Bayram- Genel Tatil Çalışma Alacakları,

• - Emeklilik, Askerlik, Evlilik Sebepleriyle Ä°ÅŸ Akti Feshi Ve Tazminat Alacakları,

• - Arabuluculuk Sürecinde Ä°ÅŸçi Temsili, “ olarak örneklendirilebilir.