İŞ HUKUKU

Hukuk büromuz; özel hukukun işçi-işveren uyuşmazlıklarını konu edinen bu alanında danışmanlık- vekillik ve arabuluculuk hizmeti vermekte, bu hizmet hem işveren hem de işçi düzeyinde gerçekleşebilmektedir. Verilecek olan avukatlık hizmetinin işveren düzeyindeki örnekleri:

• - “Şirketlerin İş Hukukundan Kaynaklı Riskleriyle İlgili Analiz Yapma,
  • - İşçi Özlük Dosyalarının Denetimi, Düzenlenmesi Konusunda Danışmanlık,
  • - Ücret Bordroları, Ödeme Dekontlarındaki Hukuki Konuların Denetimi,
  • - Hizmet Akdi Devri Yahut İşyeri Devrinde Sürecin Yürütülmesi,
  • - İş Sağlığı Ve Güvenliği Konularında Alınan Danışmanlık Hizmetinin Dökümantasyonel Ve Hukuki Yeterlilik Denetimi,
  • - Arabuluculuk Sürecinde İşveren Temsili,
  • - Haksız Rekabet Ve Gizlilik Sözleşmeleri,
  • - İşçi Hizmet Akitlerinin Yerindelik Denetimi
  • - İş tarafından açılan tazminat ve sair alacak davalarında işveren vekilliği “ olarak sıralanabilir.

İş aktinden kaynaklı uyuşmazlıklarla ilgili danışmanlık ya da avukatlık hizmeti almak isteyen işçilere verebileceğimiz hizmetin başlıkları ise:

• - “İş Aktinin İşçi Tarafından Haklı Nedenle Feshi Ve Kıdem Tazminatı Ve Sair Alacakların Tahsili,
  • - İş Aktinin İşveren Tarafından Haksız Nedenle Feshi Ve Kıdem Tazminatı Ve Sair Alacakların Tahsili,
  • - Sigortasız Çalıştırılmış İşçilerce Açılacak Hizmet Tespiti Davaları,
  • - İş Kazası Veya Meslek Hastalığından Kaynaklı Tazminat Davaları,
  • - Sürekli İş Göremezlik Veya Geçici İş Göremezlikten Kaynaklı Tazminat Alacakları,
  • - İş Akti Geçersiz Feshedilen İşçilerin Açacakları İşe İade Davaları,
  • - Kıdem Tazminatı, İhbar Tazminatı, Tahsil Edilemeyen Maaş, Fazla Mesai, Hafta Tatili Ve Ulusal Bayram- Genel Tatil Çalışma Alacakları,
  • - Emeklilik, Askerlik, Evlilik Sebepleriyle İş Akti Feshi Ve Tazminat Alacakları,
  • - Arabuluculuk Sürecinde İşçi Temsili, “ olarak örneklendirilebilir.